Om oss

Jag heter Sofie Magnusson är utbildad undersköterska, elektronikmontör och ekonomiassistent. 

Driver idag även e-handeln Tassgott.

Jag har under åren alltid älskat att hjälpa människor. Har många gånger sett hur många kämpar med hinna med pappersarbete, skicka ut fakturor och information. Det brukar sluta med det påverkar familjelivet, servicen och tillgängligheten för sina kunder. Speciellt när det bara ramlar in helt plötsligt eller det kommer till något annat man behöver försöka hinna med.

Mitt driv är att kunna hjälpa där det behövs. När det behövs.


Självklart kommer sekretess och projektavtal skrivas för båda parters säkerhet.

Vad gör vi?

Det mesta inom kontorsarbete. Hur mycket och hur länge det bestämmer du!

  • Event du inte hinner planera inför.
  • Konferenser som ej hinns med.
  • Planera inför evangemang du vill gå på eller hålla.
  • Hantera undersökningar och dess information
  • Informationshantering i papper och system.
  • Lättare bokföring.
  • Skicka ut mail eller brev.
  • Svara i sociala medier eller i annan form.

Oavsett om det är för en vecka eller tills vidare.
Oavsett orsak:

  • Ändrade familjeförhållanden
  • Ökad arbetsbelastning
  • Pensionsavgångar